petak, 12. siječnja 2018.

IZ POVIJESTI NOVOGRADIŠKOG ZAGONETAŠTVA!

Autorski broj „Čvor križaljke“

Piše: Vjeko Hudolin

Kao mladi zagonetač prve radove sam počeo objavljivati u izdanjima bjelovarskog „Čvora“, 1973. godine,  a ubrzo i u drugim listovima. Četiri godine kasnije svjetlo dana ugledao je moj autorski broj „Čvor križaljke“ (ČK broj 164, 13 travnja 1974.). Budući da mi je u ratu nestala sva arhiva s objavljenim zagonetačkim radovima, mnoge križaljke sam jednostavno zaboravio, pa i ovo izdanje u kojemu je na 16 stranica objavljen 21 moj rad. 

Skenirane stranice tog lista poslao mi je kolega Nedjeljko Nedić, vrsni i vrijedni zagonetač iz Donje Mahale (BiH), autor tridesetak knjiga s temama uglavnom iz zagonetaštva. Svojim darom neizmjerno me razveselio, jer se vjerojatno nikada ne bih sjetio tog izdanja „Čvor križaljke“. 


Sjećam se da sam svojevremeno pripremio i autorski broj „Skandi čvora“. Možda netko od kolega zagonetača ima i taj broj, bitan mi je zbog podataka za knjigu koju pripremam pod radnim naslovom „Iz povijesti novogradiškog zagonetaštva“.




1 komentar:

Nedjeljko Nedić kaže...

Ovu sliku obvezatno pokaži Gospođi!