subota, 10. ožujka 2018.

POČASNI ČLAN ZKD!


Miro Gavran naš počasni član!


Piše Vjeko Hudolin

Nedavno smo supruga Anđa i ja Miri Gavranu, najizvođenijem hrvatskom književniku, poslali svoju knjigu Dobre priče 2 i pristupnicu za članstvo u Zagonetačkom klubu Dragalić u statusu počasnog člana. Jučer je stigao odgovor!

Draga Anđo, dragi Vjeko,

evo, vratio sam se s Lošinja i zatekla me vaša knjiga DOBRE PRIČE 2. Baš su dobre, poučne i nadahnjujuće za sve koji sami žele nešto u životu pokrenuti. Puno hvala!

Ispunit ću i pristupnicu i sutra je poslati. Ma, ja vam slabo znam te zagonetke rješavati, a kamoli sastavljati – Bog mi nije dao toga talenta. Ali ako vam nešto znači da budem počasni član, slobodno se koristite mojim imenom jer sam više nego sretan da na bilo koji način pomognem Dragaliću u kome sam tri godine išao u školu, a moj otac Ivan gotovo dvadeset godina radio u školi.

Ponosan sam što je vaš Zagonetački klub među najboljima u Hrvatskoj.

Veliki pozdrav vama dvoma i svima iz Kluba i Dragalića!

Vaš Miro Gavran


Raduje nas što se našem mladom klubu pridružuje i Miro Gavran čije ćemo bogato stvaralaštvo promovirati i na svoj zagonetački način - zagonetkama o njegovim djelima! U suradnji s Gradskom knjižnicom Nova Gradiška i poznatim hrvatskim zagonetačkim revijama planiramo raspisati i natječaj za zagonetke o djelima Mire Gavrana.




Nema komentara: